forum specgrupy >metropo<
Mam fajny programik do generowania powierzchni zniszczonych planet itp. Może by się przydał? Nawtykać w niego bloki czy cuś i mamy już część lokacji zniszczonych jak po bombach atomowych... Czy graficy mają chętkę?
Jest także inny program do generowania obrazków a'la przestrzeń kosmiczna i planety, aczkolwiek to już nie do tej gierki Ale jeśli może się przydać - to służę...
Offline
To wlasnie jest pytanie - czy bazujemy na rzeczywistych zdjeciach, ktore odpowiednio obrabiamy, czy tez tworzymy grafiki z kilku elementow. Na pewno bedzie potrzebne cos do zrobienia powierzchni, na ktorych odbywaja sie walki - tutaj nie ma chyba co bawic sie w pseudo-izometrie, wiec prawdopodobnie wszystko zrobimy w 2D, z widokiem z gory.
Offline
Chyba bazujemy na gotowych fotkach, ale ja wiem... może jakieś fajne postapokaliptyczne kolaże? Choć ja raczej za fotkami - same w sobie będą smakowite i chyba nie ma co kombinować.
W ogóle, w miarę możliwości (np photoshop) służę pomocną mychą. Język angielski będzie atutem.
Offline
Chodzi mi o to, ze jakos musimy zobrazowac pole walki, a tutaj moze byc juz ciezej ze zdjeciami (bo z gory) - chyba, ze bierzemy jakas ogolna teksture popekanego betonu czy zniszczonej ziemi i na to nakladamy elementy "taktyczne".
Pomocna mycha zawsze mile widziana, bo to male i futrzaste i fajne .
Offline
Hm.
Może tutaj też zagrać miejsko?
Np. jakieś przyjemne zblurowane warszawskie bloczki albo zakamarki, mury, witryny, parki nocą? Albo takie charakterystyczne tapety - płyta chodnikowa...
Diabla morda?
Szajse, sam nie wiem.
Offline
Ja bym podzielił tła... (bo rozumiem, że mówimy o tłach walki, gdzie ich topografia nie będzie miała większego znaczenia, czy też znów coś mi się POMYLIŁO?) na krajobrazy:
1. miastowe (ogólne)
a/ krajobrazy miastowe poapokaliptyczne wojenne (leje po bombach, gruzy itp.)
b/ krajobrazy miastowe poapokaliptyczne postarzone (klimat a'la "a tu to kiedyś ludzie żyli, jakieś 1000 lat temu"
c/ krajobrazy miastowe poapokaliptyczne potępione (piorunki, zawiesiny chmurne, ciężki klimat)
--- oczywiście można mieszać.
2. wnętrza (ogólne)
a/ sale
b/ biurowce
c/ bloki
d/ itd (w zaleznosci od miejsc)
--- okraszone klimatami punktu 1.
3. kanały/podziemia/stacje (ogólne)
4. miejsca specjalne
a/ BAZY
b/ BAZY-SIEDLISKA (Złych)
c/ miejsca specjalne wynikające z misji
Offline
Hm...
...może po prostu jedno tło pod walkę oddające charakter gry?
Np. ciemna sylwetka Warszawy na tle nieba czy jakoś tak.
To jeszcze zależy od linii grafcznej, którą obierzemy.
Warto się zastanowić czy postapokaliptyczna Warszawa ma być martwa i zniszczona (a'la "Terminator"), czy może porośnięta dżunglą i bluszczem (efekt cieplarniany a'la "Flashback"), czy oliwkowy industrial (a'la "Bioshock"), czy mroczna mrzawka (a'la "Blade Runner"), czy radioaktywna i spaczona (a'la Prypeć), czy może demoniczna i piekielna (a'la "Doom II").
Myślę, że w estetyce powinien pojawić się akcent "którego wcześniej nie było". Kolory, motywy, światło - haczyk.
Duchu - może to dobra myśl wypisać na początek kilka znanych konwencji i tak się poruszać od punktu wyjścia?
swoją drogą: grafikom koniecznie polecam >>>>>>
Prypeć > http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prypec/index.php
Warszawa > http://www.opuszczone.com/lista_woj.php … azowieckie
I w ogóle, Opuszczone > http://www.opuszczone.com/
Offline